۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۲۲

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

شهر مهاجران از دید و نگاه برخی از مسئولین مغفول مانده است

شهر مهاجران از دید و نگاه برخی از مسئولین مغفول مانده است

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شهر مهاجران از دید و نگاه برخی از مسئولین مغفول مانده است، گفت: نیاز است این شهر با نگاهی ویژه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر مهاجران با بیان اینکه شهر مهاجران از دید و نگاه برخی از مسئولین مغفول مانده است، گفت: نیاز است این شهر با نگاهی ویژه مورد توجه قرار گیرد و در آینده‌ای نزدیک شاهد اقدامات مفید و مثبتی در این منطقه باشیم.
وی خاطرنشان کرد: دولت جدید خدمت به مردم را سرلوحه کارها قرار داده است و مدیران دستگاه‌های اجرایی همواره تمام توان خود را در جهت خدمت به مردم و رفع نیازهای این عزیزان جزم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: بررسی مشکلات صرفاً در یک جلسه محدود و جمع بندی نمی‌شود، تا رفع کامل نیازها و حصول نتیجه باید لحظه‌ای از کار و تلاش دست برنداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه بخش از مشکلات شهر مهاجران نیاز به تخصیص اعتبارات ملی و استانی دارد، اظهار کرد: بخشی از مشکلات نیز توسط همت و تلاش خودم مردم عزیز برطرف خواهد شد.

ظاهر پورمجاهد با بیان اینکه در همین راستا جهت حمایت از اشتغال خانگی تسهیلات لازم با سود ۴ درصد پرداخت می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به یکی از ادارات بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر مهاجران در دستور کار قرار می‌گیرد

معاون امور عمرانی استانداری همدان نیز با بیان اینکه اولویت دولت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، اظهار کرد: در شهر مهاجران نیز با سعی و تلاش در راستای تکمیل و اجرای پروژه‌های نیمه تمام و نیز پروژه‌های ضروری و مورد نیاز برنامه ریزی های لازم انجام خواهد شد.

فرزاد تیموری خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که قدم‌های مؤثری در جهت خدمت به مردم عزیز این شهر برداریم.

در ادامه این جلسه، روح الله نباتی؛ فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه مشکلات و نیازهای شهر مهاجران در جلسه شورای اداری که اخیر در این شهر برگزار شد، مورد بررسی قرار گرفته است، عنوان کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده با ادارات مرتبط از طریق راهکارهای مناسب پیگیر رفع مشکلات هستیم.

کد خبر 5429127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha